Vi är måna om att ständigt förbättra vår verksamhet, därför är det viktigt att du rapporterar om något har gått fel.
Du registrerar en avvikelse och berättar om vad vi inte levererat inom ramen för samarbetsavtal eller samverkan kring grundutrustning. Vi använder avvikelsen för att korrigera felet och som underlag i vårt förbättringsarbete.
Avvikelse/reklamation registreras i webSESAM. Se instruktioner under "Mer information"
Ifyllnadsbara blanketter och checklistor
Här får du svar på de vanligast förekommande frågorna som ställs till oss på KHS
Handböcker, anvisningar och manualer
Kontaktuppgifter till KHS personal
KHS upphandlade sortiment
KHS erbjuder utbildning, information och visning till förskrivare och rehab personal i de 12 samverkanskommunerna.
IT-stöd till förskrivare och beställare inom KHS
Samlat material för kognitivt stöd samt stöd inför förskrivning av kognitiva hjälpmedel